0

Uw winkelwagen is leeg

Totaal: €0,00

Geen producten gevonden...

Klantenservice

Klantenservice

1 Over de prijzen...

1.1 Waarom is DecoMeubel zo goedkoop?

Voorop gesteld: De prijs is niet onze eerste, maar wel onze tweede prioriteit. Onze eerste prioriteit betreft de kwaliteit. Concessies doen omwille van de prijs vinden wij per definitie een slechte keuze. Daarom gebruiken we uitsluitend oven gedroogd A-kwaliteit gecertificeerd teak hout. Omdat we niet in een stadscentrum gevestigd zijn, geen overig personeel hebben (s'middags bemannen we de winkel, s'ochtends doen we overige werkzaamheden zoals bezorgen e.d.), en omdat er geen enkele vorm van tussenhandel is, zal ons prijspeil U zeker bevallen.

1.2 Is maatwerk bij DecoMeubel duurder dan standaard modellen?

Neen. Bij wijze van service bieden wij U maatwerk aan zonder meerprijs. Geheel vrijblijvend maken wij maattekeningen, en een 3D perspektief tekening van Uw ontwerp. Aan de hand van die tekeningen kunt U uiteraard nog altijd wijzigingen aanbrengen als dat nodig mocht zijn, opdat het meubelstuk geheel aan Uw wensen voldoet.

1.3 Is alles uit voorraad leverbaar?

U hoort en leest het op veel plaatsen: "alles uit voorraad leverbaar !!" wat dan vervolgens lang niet altijd zo blijkt te zijn. Alhoewel ook wij uiteraard een voorraad hebben, zijn wij wel van mening dat er geen slechtere raad is dan voorraad. Want voorraad kost geld; heel veel geld. Niet alleen de voorraad zelf, maar denkt U ook eens aan de magazijnen die nodig zijn voor opslag. Uiteindelijk zullen die kosten ergens verrekend moeten worden. Dit ligt niet in lijn met onze filosofie. Betalen voor een kwaliteitsprodukt is OK, maar NIET voor allerhande overhead kosten zoals grote magazijnen met dito voorraden, dure winkel locaties, personeel, etc. Alles wat U op onze website ziet is te leveren. Vaak op voorraad, maar soms ook niet. Indien U aan tijd gebonden, dan adviseren wij U eerst contact met ons op te nemen om te zien of het produkt waar Uw interesse naar uit gaat op dat moment op voorraad is.
 

2 Over service en garantie

2.1 Is er een bezorgservice?

Ja. Tegen kostende prijs bezorgen wij de meubels bij Uw thuis, en worden deze op de door U gewenste plaats gezet en uitgepakt. Het verpakkingsmateriaal nemen wij graag voor U mee terug voor recycling. Kleine meubelstukken en decoraties (tenzij zeer breekbaar) worden per koerier verzonden. Deze bezorgd het pakket tot aan Uw voordeur.

2.2 Welke garantie bepalingen zijn er?

Omdat wij aangesloten zijn bij webwinkelkeur, gelden de garantiebepalingen zoals die zijn opgesteld door dit landelijk bekende keurmerk. Voorts hanteren wij de garantievoorwaarden die zijn opgesteld door de branche organisatie CBW, hetgeen betekent dat u recht heeft op 2 jaar garantie.

2.3 Ik wil zelf mijn aankopen ophalen. Kan dat?

Zeker. U kunt bij ons pal voor de deur GRATIS parkeren, en wij helpen U uiteraard mee met het inladen. In het geval van meubelstukken zijn er trolleys, steekwagens, heftruck e.d. aanwezig. Indien U meubels vervoert op een aanhangwagen, vergeet U dan niet een deken en/of dekzijl en een wettelijk verplicht spannet mee te nemen.

2.4 Tot hoe ver gaat Uw ontwerpservice?

Heel ver. Aan de hand van Uw schets en/of opgegeven maten wordt een eerste concept tekeningset gemaakt. Deze bevat behalve lijntekeningen met de maten ook een "rendered" 3D perspektief tekening. U mag zo veel en zo vaak als U wil wijzigingen aanbrengen in die concept tekening, totdat het 100% naar Uw wens is.

2.5 Klachten en geschillen.

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Onze gegevens:
DecoMeubel
Venrayseweg 4
5861 BD  Wanssum
Nederland
Tel: 0478 234 235
E-mail: [email protected]
Whatsapp: +31623111753

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht dan zo snel mogelijk doch uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. 

1 Over de prijzen...
1.1 Waarom is DecoMeubel zo goedkoop?
Voorop gesteld: De prijs is niet onze eerste, maar wel onze tweede prioriteit. Onze eerste prioriteit betreft de kwaliteit. Concessies doen omwille van de prijs vinden wij per definitie een slechte keuze. Daarom gebruiken we uitsluitend oven gedroogd A-kwaliteit gecertificeerd teak hout. Omdat we niet in een stadscentrum gevestigd zijn, geen overig personeel hebben (s'middags bemannen we de winkel, s'ochtends doen we overige werkzaamheden zoals bezorgen e.d.), en omdat er geen enkele vorm van tussenhandel is, zal ons prijspeil U zeker bevallen.
1.2 Is maatwerk bij DecoMeubel duurder dan standaard modellen?
Neen. Bij wijze van service bieden wij U maatwerk aan zonder meerprijs. Geheel vrijblijvend maken wij maattekeningen, en een 3D perspektief tekening van Uw ontwerp. Aan de hand van die tekeningen kunt U uiteraard nog altijd wijzigingen aanbrengen als dat nodig mocht zijn, opdat het meubelstuk geheel aan Uw wensen voldoet.
1.3 Is alles uit voorraad leverbaar?
U hoort en leest het op veel plaatsen: "alles uit voorraad leverbaar !!" wat dan vervolgens lang niet altijd zo blijkt te zijn. Alhoewel ook wij uiteraard een voorraad hebben, zijn wij wel van mening dat er geen slechtere raad is dan voorraad. Want voorraad kost geld; heel veel geld. Niet alleen de voorraad zelf, maar denkt U ook eens aan de magazijnen die nodig zijn voor opslag. Uiteindelijk zullen die kosten ergens verrekend moeten worden. Dit ligt niet in lijn met onze filosofie. Betalen voor een kwaliteitsprodukt is OK, maar NIET voor allerhande overhead kosten zoals grote magazijnen met dito voorraden, dure winkel locaties, personeel, etc. Alles wat U op onze website ziet is te leveren. Vaak op voorraad, maar soms ook niet. Indien U aan tijd gebonden, dan adviseren wij U eerst contact met ons op te nemen om te zien of het produkt waar Uw interesse naar uit gaat op dat moment op voorraad is.
2 Over service en garantie
2.1 Is er een bezorgservice?
Ja. Tegen kostende prijs bezorgen wij de meubels bij Uw thuis, en worden deze op de door U gewenste plaats gezet en uitgepakt. Het verpakkingsmateriaal nemen wij graag voor U mee terug voor recycling. Kleine meubelstukken en decoraties (tenzij zeer breekbaar) worden per koerier verzonden. Deze bezorgd het pakket tot aan Uw voordeur.
2.2 Welke garantie bepalingen zijn er?
Omdat wij erkend lid zijn van de CBW branche organisatie, gelden de garantiebepalingen zoals die zijn opgesteld door de CBW. Kort samengevat krijgt U maar liefst 3 jaar garantie op constructiefouten. Het eerste jaar is de garantie volledig, het tweede jaar betaalt U 1/3 van de reparatiekosten, het derde jaar betaalt U 2/3 van de reparatiekosten. Voor een uitgebreide versie van de CBW garantiebepalingen klikt U op de volgende link: CBW garantiebepalingen
2.3 Ik wil zelf mijn aankopen ophalen. Kan dat?
Zeker. U kunt bij ons pal voor de deur GRATIS parkeren, en wij helpen U uiteraard mee met het inladen. In het geval van meubelstukken zijn er trolleys, steekwagens, heftruck e.d. aanwezig. Indien U meubels vervoert op een aanhangwagen, vergeet U dan niet een deken en/of dekzijl en een wettelijk verplicht spannet mee te nemen.
2.4 Tot hoe ver gaat Uw ontwerpservice?
Heel ver. Aan de hand van Uw schets en/of opgegeven maten wordt een eerste concept tekeningset gemaakt. Deze bevat behalve lijntekeningen met de maten ook een "rendered" 3D perspektief tekening. U mag zo veel en zo vaak als U wil wijzigingen aanbrengen in die concept tekening, totdat het 100% naar Uw wens is.
Neem contact op
* Verplichte velden